My Blog...My Daily Life...

Tuesday, July 21, 2009

Budak yang comel perangainyerrrrrr......

Dia bukan anak aku tapi dia yang membuatkan hati perempuan aku tersentuh..Dia anak yang bijak dan tidak banyak ragam..Dia memang anak yang baik..Tak susah untuk menjaga dia..Dua minggu lepas, dia baru jer dapat adik setelah genap usianya 2 tahun..Tapi peristiwa semalam adalah perkara yang paling kelakar dan comel yg pernah dia buat..Terkejut beruk aku bila nampak dia ada dgn ayah kat bawah lobi pejabat aku..Lebih mengejutkan hanya dia sowang saja yang ikut ayah aku..Rupa-rupanya dia merajuk sebab kat rumah tidak ada orang yang melayan dia..Kesian betul..Kelakar pun ada sebab dia sibuk nak bawak bantal dia sekali macam orang nak lari rumah. Hehehe. Budak kecik niiiiii.

Semalam aku bawak dia balik kerumah..dah dia sibuk sgt nak ngikutkan,hah aku angkut jer la dia balik umah..Seronok tengok dia main-main kat rumah..Tapi bila malam, kena la nganto anak orang ni balik..karang nangis pulak maknyer sedu sedan anak xnk balik umah dah majuk dgn mak...hahahaha..Sampai jer kat rumah dia terus tak nak keluar dari kereta dan dan tu gak dia terus badmood. Betul-betul merajuk si kecik yang comel ni..Anak kecil pun punya perasaan..Apa yang pasti, aku sangat sayangkan dia.

No comments:

Post a Comment