My Blog...My Daily Life...

Saturday, February 19, 2011

Rezeki Tahun 2011

Entry ni lambat sket kuar sebab aku tersangattttt la malas untuk update blog ni. Malas dah satu hal, busy pon ye jugak. Sepatutnya entry ni dari awal tahun dah aku keluarkan tapi sekarang baru berkesempatan nak share.

Citer pasal rezeki tahun baru ni sebenarnya ada kaitan dengan story mory yang best yang aku ada sebut dalam entry sebelum ni.

Awal-awal tahun lagi ada dah dapat berita baik. Aku dapat kerja tetap dalam government sector. Federal yer. Sebelum ni pon aku kerja dengan government gak cumenyer kontrak la. Baru ni aku dapat tetap. Rezeki yang amat bermakna. Yelah, rezeki awal tahun tu. Awal-awal tahun lagi dah dapat rezeki baik. Harap-harapnye biar la sepanjang tahun ni rezeki aku bertambah. InsyaAllah. Bukan untuk tahun ni jer tapi untuk tahun-tahun yang akan datang jugak.

Bila citer pasal rezeki ni kan, apa yang Allah beri pada kita ni pasti ada hikmahnya. Allah sentiasa mendengar doa-doa aku. Setiap ape yang aku inginkan pasti Allah makbulkan. Aku bersyukur sangat pada Allah. Tapi dalam ape yang Dia beri pasti ada ujian untuk kita.

No comments:

Post a Comment