My Blog...My Daily Life...

Tuesday, June 23, 2009

Kerinduan

Kenapa rindu itu ada dihati kita?Kerinduan itu milik ALLAH. Dia yang mengurniakan perasaan rindu dihati kita. Rindu yang selayaknya adalah rindu pada-Nya. Kerinduan itu sering bertandang dihati saya. Saya tidak tahu kepada siapa saya merindu. Tetapi kerinduan itu ada dihati ini. Saya terasa rindu pada "seseorang" tetapi saya tidak tahu siapa. Bila perasaan rindu itu hadir, hati saya terasa sangat bahagia seolah-olah "dia" juga merindui saya. Wujudkah orang yang saya rindu itu? Adakah kerinduan saya itu milik "dia"? Siapakah "dia"? Adakah perasaan ini sebenar-benarnya wujud?Saya akan menunggu "dia" yang saya rindu. Kerinduan saya adalah milik "dia".......

1 comment:

  1. wujudkah cinta sejati?Atau sekadar omongan kosong manusia.....

    ReplyDelete