My Blog...My Daily Life...

Tuesday, April 28, 2009

Rasa

Apa yang saya rasa tika dan saat ini? Macam-macam sebenarnya perasaan saya dan bermacam-macam juga yang ada di fikiran dan hati saya saat ini. Rasa yang saya tidak dapat nak huraikan dan ceritakan. Saya bingung. Saya kecewa. Saya memerlukan seseorang saat ini tapi saya tidak punya sesiapa. Tidak ada seorang pun didalam hidup saya ini yang betul-betul memahami saya. Hanya DIA yang Maha Mengetahui tentang segalanya. Hebat sungguh dugaan dan ujian dari-Nya. Saya tidak mahu dan tidak akan sekali-kali untuk pergi jauh dari-Nya kerana saya yakin pada yang Maha Mengetahui. Walau terkeluarnya air mata darah sekalipun, saya tetap akan berserah pada-Nya. Ya ALLAH, tabahkanlah hati ini untuk menempuhi segala ujian Mu. Saya mengatakan bahawa saya terima segala ketentuan-Nya tapi mengapa saya masih lagi berasa sedih. Manusia sememangnya tidak sempurna.

1 comment: