My Blog...My Daily Life...

Monday, November 29, 2010

Motivation....Gone

Lately, aku takde mood la nak gi kerja. One by one my motivation untuk ke tempat kerja is gone. Tinggal 2 perkara je la yang boleh motivate aku untuk pegi kerja. One is my baby and another one is my shopping habit. Kalau tak kerja macamane nak bayor duit keter and shopping kan kan kan. Oh my....i need a new and strong motivation la.

Sumtime macam dah rase bosan pulak. Macam nak tukar environment kerja. Tukar kerja la senang citer tapiiiii...tapi ape ek. Entah la.

Feeling ni dulu penah datang gak. Ni dah lame tak datang muncul balik. Ni yang aku tak suke ni. Bile ada feeling ni je aku mesti rase malas nak gi kerja. Rase macam nak cuti je. Tapi kerja belambak kat opis.

I need a longgggg longgggg holiday. Nak gi vacation la. Ayah!!! jom la kite gi vacation. Takyah la gi keje hujung2 tawun ni. Kite gi holiday ek ek ek.

Lepas dapat gi holiday mesti motivation aku datang balik. Confirm punyer la. Muahahahaha.

No comments:

Post a Comment