My Blog...My Daily Life...

Friday, November 26, 2010

Sentapan bukan santapan

Tersentap sket rasenya hati aku hari ni...
Aku ingatkan aku yang akan ucapkan 'kalimah' tu pada dia tapi rupanye dia yang ucap dulu. Takpe la, xkesah pon sebenarnya sape yang cakap dulu 'kalimah' tu. Tapi sedih gak la. Rupe-rupenya dia mendahului aku.

Anything can happen kan. Ni namanyer rezeki. Allah yang tentukan semuanya. Anyway, gud luck and congratulation to him la. But im really frustrated and felt that i don't wanna stay there anymore. I wanna follow him. Im don't have any motivation anymore.

Eh..eh..eh..jap..the word 'kalimah' tu bukan kalimah cinta yer. But beyond than that. Actually for the past 2 weeks aku hilang mood. Hormon aku tak betul sket but not juz because of the PMS but it more to my instinct. Macam rase ada sesuatu will happen and today aku dapat dah jawapannyer. Pasni ape yang aku nak motivate kan lagi. He is my inspiration actually. I learn a lot from him.

Buttttt..at least im appreciated what he had done today. Sekurang-kurangnyer dia ingat kat aku. Personally face to face and eyes to eyes dengan aku. Aku betul2 hargai ape yang dia buat and today aku realize aku pun ada dalam hati dia. And for today jugak mungkin merupakan for the last time i saw his face and heard his voice. After this no more silent step from him yang selalu buat aku terkejut.

Sebenarnya sejak semalam lagi aku dah dapat citer yang menyentapkan hati aku. About him. Really make me down. Tapi macam biasa la. Aku kan wanita kental. Cehwahhhh. Hehehe. But today lagi menyentap hati aku. Hilang terus mood aku. Blur kejap tau. Whatever pon aku bersyukur sekurang-kurangnya kami pernah saling mengenali. Esok lusa kalau terjumpa kat mana-mana boleh la bertegur sape. Masih boleh keep in touch. Cuma for right now, aku ada rase mau nanges sket la. Sedih pulak tetiba. Eh, tak boleh nanges, tak boleh nanges. Wanita kental tak boleh nanges yer. Hahahahaha.

***Aku bersyukur pada Mu Ya Allah kerana telah memberi nikmat perkenalan ini pada ku. Aku bersyukur pada Mu kerana telah diberi peluang untuk menikmati satu lagi keagungan Mu Ya Allah. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui.

No comments:

Post a Comment