My Blog...My Daily Life...

Saturday, November 6, 2010

Petang yang Malang.......

5 November 2010

Wuiiii...petang yang malang betul hari ni. Sampai bengkak hidung aku. Sakit worrrr. Padan dengan muka aku pun iyer gak. Ahaksss.

Petang ni hidung aku kena penampor dengan pintu peti ais. Gile kan kan kan. Bergegar rase otak aku jap. Sakit sangat. Bukan otak je yg gegar, rahang aku pun rase macam bergerak jek. Dia punya sakit woiiiii, Tuhan je yang tau.

Tetiba aku terpikir ape tau, macam ni la agaknyer rase bila orang laki tumbuk orang pompuan kan kan kan. Jauh benor aku pikir kan. Sakit ko. Berpinar-pinar rase hidung aku ni.

Dah tu, bengkak la kan. Jawapannyer dah tentu la tak boleh nak pakai cermin mata. Aku ni dah la rabun. Meraba-raba la jawabnyer. Dah tu apa lagi, gi buat contact lens la. Warna coklat ko. Natural je. Hiks, natural mendenyer kalo coklat. Nak gak vogue sekali-sekala.


Sekarang ni aku fobia betul la dengan barang-barang kat dapur tu. Guna blender, blender meletup. Bukak peti ais, kena penampor. Hisy, barang tu yang bermasalah ke aku yang ganas sangat. Tapi mama aku selalu cakap aku memang ganas pun. Hehehehe.

Ok, tu la kisah malang aku di petang Deepavali....

Anw, Hepi Deepavali to all Indian..Yeah..1Malaysia..

No comments:

Post a Comment