My Blog...My Daily Life...

Saturday, April 30, 2011

The Royal Wedding

Nak sedih ke nak happy ek Putera William dah kawen. Muahahahaha. Ada aku kesah.

Orang pompuan ni selalunye dia akan kata dalam nada jeles "untungnyer dia dapat kawen dengan putera raja". Hahahahaha. Ko hengat kawen dengan anak raja tu untung??? Untung ler sebab dapat hidup dalam kemewahan. Tapi hakikatnyer hanya empunya diri saja yang tau untung or tak. Hidup mewah?? sume orang nak tak kira pompuan or lelaki kan. Pada aku asalkan jangan hidup melarat, merempat dan menyusahkan orang lain dah ler. Selagi ada kudrat, insyaAllah rezeki Allah tu ada dimana-mana asalkan tak malas. Tak dapat kawen dengan anak raja pon takpe janji dapat suami yang rajin bekerja cari rezeki yang halal bagi anak bini makan. Itu pun dah kira untung ler.

Putera William ni kan, aku tak tahu ler nak kata hensem ke tak. Sebab dari pandangan mata aku dia ni biasa-biasa je rupenyer. Aku rase artis hollywood lagi ramai yang hensem-hensem dari dia. Kate Middleton ni pon tak ler lawa sangat pon. Whatever la. Tapiiii, wedding dia grand nyer. Dah nama pon anak raja kan mesti la grand weddingnyer tu. Baju Kate lawaaaaa sangat. Her dress soooooo lovely, adorable sangatttttt.

Sempat la gak aku tengok royal wedding ni semalam. Part yang aku paling suker kereta Roll-Royce (eh,betul ke tu keter Roll-Royce..aku agak je..muahahaha) yang Kate naik dengan ayah dia. Cantik ko keter tu. Keter kuda tu aku tak heran sangat.

"Queen, saya nak pinjam keter tu boleh???" muahahahaha.

Anw, dorang ni memang nampak loving couple la. Sepadan sangat. Dua-dua pon sama cantik. Hopefully, berkekalan la yek.



No comments:

Post a Comment