My Blog...My Daily Life...

Sunday, December 19, 2010

The Happening Weekend

As I told before yang aku ada aktiviti wajib setiap weekend kan kan kan. Nowadays,aku ada adding some more activity during weekend. Mula-mula aktiviti ni lebih kurang macam rela paksa la sebab aku terpaksa sacrifice aku punyer weekend yang indah tapi bila dah lama-lama seronok pulak cume penat je la.

My new activity is kena jaga kedai kat Plaza Angsana every Saturday or Sunday. Sekali je seminggu. Mula-mula tak suka tapi bila ramai orang yang datang singgah and shopping, jadi seronok pulak. Kedai ni kazen aku punyer and my superb daddy yang manage. Actually, aku lebih kepada nak tolong my superb daddy. Kesian jugak sebab ayah aku ni lately busyyyyy la sangat. Bukan aku kesah pon ada gaji ke tidak. Kalau ayah bagi aku amek. Tak bagi pon takpe. Tapi kalau boleh bagi la. Ngeeeeeh ;p


Kedai ni jual pakaian muslimah, telekung, baju kurung moden, and etc la. Malas nak citer pasal kedai sebab aku tak minat sangat dengan business. Keje aku kat kedai ni senang je. Jadi cashier and kemas-kemas apa yang patut. Kalau ada orang datang nak beli aku jerit panggil mama. Muahahahaha. Aku tak reti la nak layan orang. Tapikan bila takde customer, bosannnnnn ko. Aku ape lagi melantak main game ler sampai rase macam nak termuntah-muntah. Ngeeeehh;p

Hah,ni bile dah tiba time bosan takde customer...

Tetiap minggu kat kedai memang wajibbbb sangat aku bawak lappy and bband. Kalo takde 2 benda ni boleh jadi sawan bosan aku dibuatnyer. Muahahahaha.

Nak kata weekend yang happening tu tak la sangat. Cuma yang aku maksudkan happening tu sebab masa weekend aku full. Dah takde masa nak rehat. Tu yang jadi happening. Jaga kedai ni seronok bila ramai orang datang shopping. Tu pon happening gak sebab tak terlayan. Customer ni kan ada macam-macam perangai. Macam aku gak yang shopaholic ni, cerewet.

So, sape-sape yang nak cari baju muslimah tu boleh la datang ke kedai yang aku jaga during weekend ni kat Plaza Angsana, tingkat 5 berdepan dengan eskalator turun.

No comments:

Post a Comment