My Blog...My Daily Life...

Sunday, December 5, 2010

My Biggggg Dream....

Yiiihaaaa..aku ada satu big big big dream. This big big big dream is one of my dreams yang banyakkkkkk tu la. Tapi big dream ni yang paling aku excitedkan. Hopefully aku dapat merealisasikan my big big big dream nih.

My big big big dream ni boleh gak jadi strong motivation aku untuk rajin pergi keje. Muahahaha. Pasni kena carik kerja part time la untuk merealisasikan big dream nih. Bukan sket2 wor modal untuk big dream aku nih. Paling sket pun boleh cecah RM100k tau. (Wui,giler ke ape sampai RM100k tu?) Ngehhhh. ;p

Biar la, big dream aku. Aku kan tak suke buat benda2 yang same dengan owang lain. Aku mesti advance. Hehehehe. Advance ler sangat, duit pon xde berangan macam-macam sampai tinggi ke langit. Tapi takpe la kan, berangan dulu manalah tau ada rezeki aku nanti termakbul la big dream aku tu.


Kenapa aku letak gambar ni kat entry big dream ni ek??? Hehehehe.

No comments:

Post a Comment