My Blog...My Daily Life...

Thursday, December 30, 2010

A Day to Remember

Tajuk entry macam tajuk filem omputih. Muahahahaha.

Actually, siang tadi ada jamuan khas untuk one of our staff yang akan berpencen next week. So, all of us buat la surprise party for her. Meriahhhhh sangat. Ado gak scenes leleh ayor mato. Wajibbbbbb bila ada jamuan macam ni. Yelah setelah sekian lama berkhidmat ko, mesti la sedih nak meninggalkan tempat yang selama ni kita cari rezeki kan kan kan.

She's oso one of my motivation untuk rajin gi kerja. As I told before about my motivation one by one are gone. Hah, ni pun dah nak pergi tinggalkan aku gak. Takpe la nak buek macam mano laei. Dah gitu putaran hidup kita ni kan kan kan.

I learned a lottttt from her actually since my first day at work place. She oso inspired me on how to be patience lor. Betullll, tak tipu. Sabar betul dia especially bila time kena marah dengan bos. Tak pernah dia melawan cakap bos tau. Kalau aku dah lama dah naik angin. Muahahahaha.

For her, today is a day to remember la. Kenangan seumur hidup.

Siang tadi menu jamuan is nasi jagung, ayam masak merah, dalca, pencur and daging masak ape ntah. Hehehehe. Plus air and buah oren. Sedappppp. Tapi yang tak bestnyer aku kena makan kat meja VIP. Tak telus la aku makan. Tak suker. Tak suker, tak suker pon banyak gak aku belasah. Muahahahaha.


Itu citer makan disiang hari. Ado lagi sambungan citer makan dimalam hari pulak. Hari ni aku asyikkkkk la makan, makan, makan. Cik kak, perut awak tu baru nak baik tapi awak dah melantak macam-macam, nanti muka awak lagi menebeng kat Klinik Suria tu.Iya la ko, aku kena diarrhea 2 hari. Melepek teruk, terus doktor bagi MC 2 hari. Baru je baik dah makan macam-macam. Takpe la, bak kata arwah tokbak aku, biar mati makan jangan mati tak makan.

Eh, nanti aku sambung entry for makan dimalam hari tu yer. Sekarang mau chao chin chao dulu.

No comments:

Post a Comment