My Blog...My Daily Life...

Sunday, December 5, 2010

Jom Derma Darah

Dalam sibuk-sibuk dok cari jalan untuk bercuti dari kerja kerja kerja tu, ape kata kita pergi menderma darah dulu. Wui, derma darah ni satu kerja yang murni tau. Aku pon teringin sangat nak derma darah tapi kannnnnn aku tak boleh nak menyumbangkan darah aku untuk kehidupan orang lain. Sebabnyer, berat badan aku tak cukup. Kesiannnn. Muahahaha. Berat minimum untuk kita menderma darah adalah 45kg. Jadi, sah sah la kan berat badan aku tak sampai 45kg.

Bukannye ape, selain dapat menolong orang lain untuk terus hidup, kita jugak dapat menolong hidup kita. Contohnyer macam aku ni la. Kurus bebenor. Kalau dapat derma darah tu konpem la berat badan aku boleh naik mendadak punyer. Muahahahaha.




Hah,gambar ni opkos la aku amek dari atas kan. Tak kan la dari bawah pulak. Hehehe.

Jadinyer, jom la kita menderma darah. Kerja ni kan kerja yang murni.

No comments:

Post a Comment