My Blog...My Daily Life...

Friday, January 7, 2011

Da Ularssss Story-Mory

2days ago one of my lovely *tutttt* (identiti terpaksa dirahsiakan) asked for my favor. Aku ingatkan nak mintak tolong ape la yang beratttt sangat tu. Rupenyer mintak tafsirkan mimpi dia. Eh, sejak bile pulak aku jadi ahli tafsir mimpi ni. Muahahahaha. (eh, silap la dia bukan mintak aku tafsirkan mimpi dia tapi dia mintak aku tolong tanyakan kat sape-sape yang lebih tua untuk tau pasal mimpi ni);p

Actually, the mimpissss is about ularsss. Hah, orang tua-tua kata kalo mimpi ular tu ada dua maksud. Mimpi ular ni berbeza bagi orang yang dah berkahwin dan orang yang belum kahwin. Kalo orang dah kawin mimpi ular maknenyer ada bad news, ada orang nak dengki tapi bagi orang yang belum kawin ianya adalah good news kerana ada orang dah mengintai-ngintai. Ngehhh ;p

Kalo mimpi ular ni kan orang selalu kaitkan dengan jodoh. Betul ke idak ek pasal tafsir ni. Aku pon selalu je dapat mimpi and most of my mimpi tu memang terjadi. Tapi ada sekali je aku mimpi pasal ular ni tu pon 7years ago. Lama dah. Takde pon orang datang minang aku. Muahahahahhaa. Ala, mimpi tu kan mainan tidur. Kalo banyak sangat benda ko pikir sebelum tido pastu ko tak baca doa memang ler ko mimpi yang bukan-bukan.

Eh,tapi tak jugak tau. Mimpi ni kekadang memang ada maksudnya. Aku kalo lepas bermimpi suke sangat tafsirkan balik mimpi aku whether in a good way or bad way. Pastu kan aku akan wait and see sama ada benar-benar kejadian or not. Tu pon perangai giler aku gak.

But lately aku dah jarang mimpi yang bukan-bukan. Tidur aku pon dah aman and nyenyak. ;p

No comments:

Post a Comment