My Blog...My Daily Life...

Saturday, January 22, 2011

The Three Kingdoms

Wuiii..lame betul tak buat entry baru. Bukan tak nak buat tapi malas la. Lagi pon takde story best yang aku nak story mory kan. Eh, ada story best sebenarnya tapi later la aku citer pasal story tu.

Hah, sekarang aku nak story pasal my obsession la macam biasa. Lately, ada satu benda lagi aku betul-betul ngidam nak dapatkan. Aku nak sangat beli DVD The Three Kingdoms. Best ko citer tu. Nak tengok kat Astro WLT tak puas la. Well, aku kan tak suke feel aku kena sentap. Aku lebih rela beli DVD pastu layan feel epic tu sampai lebam. Muahahahahaha.


Tapi yang buatkan niat aku terbantut nak beli DVD tu adalah hergenyer. Ko, 2x ganda dari herger DVD Mei Ren Xin Ji. Sangap tak sangap la aku nak membelinya. Eh, untuk makluman aku mesti beli jugak tapi bukan dalam bulan ni yer. Bulan ni aku nak pakai duit lebih sket. Al-maklumlah, about the story mory yang best yang aku nak citer later nanti. Ade kena mengena la duit dengan story best tu. Bukan pasal aku nak tunang or kawin yer tuan-tuan dan puan-puan. Itu lain tahun punyer story. Muahahaha.

Pasal DVD Mei Ren Xin Ji tu aku dah khatam dah. Aku khatam DVD dulu before kat TV2 khatam. Kat TV2 aku tengok gak. Walauponnnnn dah khatam DVD nyer. Sekarang pon masih dok layan lagi DVD tu. Tengok la sampai lebam bijik mata. Asyik ulang jer.

Sekarang ni tengah kemaruk dengan The Three Kingdoms pulak. Citer tu best ko. Rugi tak beli DVD. I really want it so bad.

Eh, citer pasal minat aku pada epik cina ni kan aku rase kalo aku kawin nanti nak buat tema epik cina la. Muahahahaha. Lain dari lain kan kan kan. Biar la orang nak kata ape pon, duit aku, wedding aku, aku punyer suke la. Bukan aku mintak duit ko pon. Tapi kalo laki aku tak nak macamne ek. Eh, ko tak nak ko punyer pasal la. Aku nak jugak. Kalo ko tak nak aku pon tak nak kawin dengan ko. Ada fahamm. Muahahahaha.

Maybe 2-3 months lagi kowt baru aku beli DVD tu. Ala, bukannyer lari pon DVD tu. Rileks la. Kalo habis pon takpe sebab aku dah geng dengan amoi kat Speedy tu boleh la aku mintak dia carikan jugak untuk aku. Yelah ko, dah selalu aku masuk ke Speedy tu dok menebeng muka kat bahagian DVD cina mesti la amoi tu perasan minat aku. Kalo masuk siap boleh citer bagai pasal citer cina hero and heroin nyer. Hah, hamik ko. Ko ado..??? Muahahaha.

No comments:

Post a Comment