My Blog...My Daily Life...

Saturday, January 8, 2011

Dibebel Kerana Tiada Azam

Lepas aku kuorkan entry pasal azam ditahun baru, teruk aku kena bebel dengan **tuutttt** yang read my blog ni. Siapakah gerangannyer itu biarlah rahsia. Muahahahaha.

Dia marah kat aku sebab aku takde azam. Eh, yang ko nak bebel kat aku pasal aku takde azam tu kenapa. Biar la, ko nak susah-susah hati kenapa pulak. Hehehehhe. Takde azam tak bermakna aku takde matlamat dalam hidup. Most of my matlamat selama ni tercapai jugak tapi bukannye tercapai sekelip mata or by a year. Sket-sket lama-lama jadi bukit. Tak gitu. As i said before, kalo aku tetapkan azam untuk setiap tahun pastu tak tercapai, kan tak best jadinyer. Lagipun matlamat aku ni kekadang datangnyer pun tengah-tengah tahun. Muahahahahha.

Tapiiii, oleh kerana ko nak sangat aku berazam tahun ni kan. Yerla, aku ikut je la cakap ko. Azam aku tahun ni adalah untuk mencari calon suami. Muahahahahahha. Wakakakakakaka. Puas hati ko?? Yer, aku tau ko memang nak aku berazam macam tu kan kan kan. Tapi aku ubah sket je dari ape yang ko nak. Ko nak aku berazam untuk kawin tahun ni kan. Kalo takde calon suami camner ler aku nak kawin. So, lebih baik aku berazam untuk cari calon suami. Muahahahahha.

Ini ler azam bodoh aku untuk tahun 2011. Eh, tapi kalo tercapai azam ni bagus gak ek. Muahahahahhahaha (*gelak jahat & gatal*)

No comments:

Post a Comment